2008. november 5., szerda

Peanut butter cookies (Mogyoróvajas kekszek)

Kaptam egy üveg mogyoróvajat Nóri barátnőmtől, amit egy ideje kerülgetek a hűtőben. Férjuram persze rögtön felajánlotta áldozatként, hogy megeszi kiskanállal, de nekem más terveim voltak. A hétvégén kiürült kekszesdobozt most ezzel a klasszikus amerikai csemegével töltöttem meg.
Vigyázat! Addiktív!
Hozzávalók (24 db keksz lett belőle):
110 g puha vaj
160 g mogyoróvaj (peanut butter, nem nutella!!!)
3/4 pohár (250 ml) barnacukor
2 ek juharszirup
1 tojás
egy teáskanál vaníliakivonat
1,5 pohár liszt
3/4 tk szódabikarbóna
100 g sós földimogyoró durvára vágva

1. A sütőt előmelegítettem 170 fokra.
2. A hozzávalókat addig kavartam, míg össze nem állt a kekszmassza.
3. Két tepsit sütőpapírral kibéleltem és diónyi kekszeket formáztam.
4. Légkeveréssel 10 perc alatt halvány aranybarnára sütöttem őket.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Millie!
Köszi a bíztatást! Amúgy nagyon ígéretes ez a süti, és mivel teljesen egészségtelennek tűnik, valószínűleg még a héten megsütöm! :-)