2009. február 21., szombat

Fűszeres krémsajttal töltött csirkemell

Ez tipikusan az a recept, amiből száz lesz. Kb. 5 perc munkát igényel és egy órán belül tálalható.
Hozzávalók:
2 egész csirkemellfilé
150 g krémsajt
olajbogyó, aszalt paradicsom, zöldfűszerek (szóval ami van otthon)
egy gerezd fokhagyma
só, bors
1-2 darab paradicsom

A csirkemellet kettévágtam, majd minden felet újra kettévágtam (tasakot képeztem bennük). A krémsajtot (lehet füstölt vagy natúr is) kikevertem a fűszerekkel és a fokhagymával, majd a tasakokba kanalaztam. A melleket kívülről sóztam, borsoztam és egy kiolajozott tepsibe tettem. A paradicsomkarikákat vékonyra szeleteltem és a tetejükre tettem.
180 fokon egy szűk óra alatt átsültek.
Remek vacsora nem csak gyors hétköznapokra...

1 megjegyzés:

Vali írta...

Pont most vettem ki a mélyhűtőből a csirkemellet, bár nem tudtam még, hogy mi lesz belőle. Most már tudom. :)