2009. április 27., hétfő

Volt egy lakásom Barcelonában...

Csak hat napig ugyan, de az fantasztikus volt. S hogy miért nem szállodába mentünk? Azért, mert kicsit unom már az egyenhotelek zsúfoltságát, a tülekedéseket a svédasztalok körül és a vékony falakat. Most valami másra vágytunk...valami eredetibbre.
Időnként dolgozom egy spanyol cégnek, egy ott dolgozó barcelonai kolléganő ajánlotta EZT az ügynökséget, mint megbízható, korrekt szállást - nem csak Barcelonában.
Tökéletes választásnak bizonyult! Nemcsak tiszta és jól felszerelt (a konyhában a botmixertől az elektromos citromfacsaróig minden volt! Akár főzhettem is volna...) kis lakást kaptunk, hanem "Barcelona hangulatot". Sajnos a képeken nem látszik, de az ágy mögötti ablak valójában egy kis télikert jellegű zárt erkély, amit rattanbútorral rendeztek be. Kiváló helynek bizonyult a reggeli első kávé elfogyasztásához, valamint esti borozgatáshoz is....miközben csak bambultuk az utcán zajló életet és a szemközti pékség forgalmát (ahol aztán mi is rendszeresen reggeliztünk).
Ezzel a bejegyzéssel szeretném egy kicsit felhívni a figyelmet erre a remek csapatra, bízva benne, hogy másoknak is kellemes napokat szereznek. Ha legközelebb utazunk, mi biztosan náluk keresünk szállást!

VKOrsi írta...

ez iszonyú jó ez a lakás!!!!

Orsi! Nézd meg a többi apartmant, szinte mindegyik hibátlan! :-D
A miénk egyébként Calabria I névre hallgatott...

Ízbolygó írta...

Hát ez mennyire tök jó!!!

trinity írta...

Ráadásul még nem is voltam arrafelé...Most irigykedem:))))
Nagyon szuper lehetett!!!

Flat Cat írta...

Én egész sokáig (=élethossz mondjuk) el tudnék lakni egy ilyen helyen! :D
Csatlakozom trinityhez, irigykedem rendesen! :D

Ági, aki főz írta...

Ilyen kell nekem is.

Névtelen írta...

Hú... a gyerekek előtt mi is többször voltunk Spanyoloban, (a gyengém) és mindig helyben rendeztük a szállást. Hostalokban, panziókban, kicsi kiadó szobákban laktunk. De ilyenről még nem is hallottam, hogy kivenni egy lakást egy ügynökségtől, és úgy nyaralni.. nagyon jó! Egy közepes hotelhez képest árban milyen?

köszi!
Nyestkutya

Névtelen írta...

Hú... megnéztem. Kicsit nekem húzós az árfekvés, de tény, hogy gyönyörűek a lakások, és jó helyen vannak!!! Majd egyszer.. :D

Nyk

Perik írta...

Nyestkutya!

Ha megnézted, és erre mondod, hogy húzós, akkor nyilván nem nézted meg az általad említett közepes hotelek árait, mert (ami a vicc az egészben), hogy bármely, általunk felkutatott hotelnél kb. egy százassal volt olcsóbb. Üdv:

Perik

Before írta...

Fantasztikusan néz ki! Az ötlet is nagyon jó, a hotelek egyszerűen túlárazottak és átverések.

Megnéztem alaposabban az oldalt, egyszerűen több, mint zseniális! Kár, hogy nincs Európa több részére, például Párizsra nagyon jó lenne...

Dolce Vita írta...

mi csak ilyen bérelt lakásokban (ha sokan megyünk házakban) nyaralunk. Ugyanilyen olasz cég: www.rentalinrome.com vegyes árfekvéssel
vicces, hogy ugyanakkora összegért a tiéd lehet 50-70 m2, mint egy 12-16 m2 szállodai szobácska

pont most vadászok Umbriában egy ilyenre : )))

Névtelen írta...

Petrik, mi 2000 és 2004 között voltunk erre évente, akkor azóta az árak is följebb mentek. De írtam is, hogy hostalokban, kiadó szobákban szálltunk meg, persze nem ilyen színvonalúakban és nyilván azok csak szobák fürdővel! Ahhoz képest húzós.

Nyk

Perik írta...

Nyestkutya!

OK, így már világos. Mi "rendes" (ha ugyan ez jelent valamit) szállodákat nézegettünk, és ahhoz képest igaz, amit írtam.

Perik

Millie írta...

Before! Éppen most kezdenek lakásokat venni Párizsban is más európai nagyvárosokban. Szóval JÖN!!!
Egyébként biztos vannak szupi francia ügynökségek is erre a célra...
Dolce! Remélem te is beszámolsz majd a nyaralásról!
A többieknek pedig köszönöm a kommenteket, remélem előbb-utóbb mindenki el tud jutni ezen szállások egyikére.
Nekem a római szállások a kedvenceim, bármelyikbe szívesen beköltöznék....

Nyestkutya!
Barcelona sajnos egyébként is húzós volt anyagilag. Az egész ötlet egy karácsonyra kapott fapados repülőjeggyel indult... Februárban kezdtük el nézni a szállodákat, amelyek horror áron voltak csak, az isten háta mögött. Ekkor jött a bérlés ötlete, és a spanyol ismerősön tanácsa.
Többet költöttünk a tervezettnél, de maradéktalanul elégedett voltunk.
2000-ben én is hostelekben nyaraltam, az is jó volt, csak másképp...

Rossamela írta...

Erőst gondolkodom a barcelonai (utó)nyaraláson is, meg kell, hogy kérdezzem: nem
kaptál direkt kontaktot a lakás tulajdonosától?
Néhány éve Rómában voltam így, a dolcevita által is említett ügynökségen keresztül béreltünk egy lakást az Angyalvár mögött (4 főre szállodához képest nagyon jó áron), és a tulaj megadta a saját közvetlen elérhetőséget a következő alkalomra, így nem kell kifizetni az ügynökség jutalékát. (Sokaknak ajánlottam is már, mindenki szerette, remélem, ha egyszer visszatérek - visszatérek! - kapok kedvezményt! :) )

Rossamela!
Szerintem ez a lakás az ügynökség tulajdonában van, más tulajjal mi nem is találkoztunk.
A nyaralás ötlete pedig remekül hangzik!