2010. július 2., péntek

Málnasorbet rose borral

Hát újra itt vagyok!
Még mindig nem sikerült magamat utolérni, a blog új arculatához is várjuk a szerzői engedélyeket és Londonról sem sikerült még írni. Viszont kaptunk a héten 3 láda málnát, amivel kezdeni kellett valamit.
Mármint azzal a kettő ládányival, ami egy nap múlva még ehetőnek bizonyult.
Mivel a lekvárfogyasztásunk elhanyagolható, úgy döntöttem, különböző málnafagyikat készítek a hőségre való tekintettel. Készül itt hagyományos málna, csokoládéfagyi málnával, vaníliafagyiba húzott málnacsíkok és mind közül számomra legkedvesebb: ez a sorbet.
Igazi felnőtt darab, aminek minden cseppje egy élmény!

Hozzávalók:

340 g málna
130 g cukor
500 ml száraz rozé bor

A hozzávalókat felforraltam, majd egy percig forraltam, hogy az alkohol kifőjön belőle.
Lehűtöttem, átpasszíroztam.
A fagyasztógépbe öntöttem és 15 perc múlva tálaltam.
Mennyei!

4 megjegyzés:

Sajtkukac írta...

Ezt én is felfedeztem tavaly Lebovitznál, a héten 2 adag is készült belőle (az egyik nektek meglepetésnek vasárnapra höhö - de most így le lett lőve :-)))

Millie írta...

Niki! Nálatok is jól fog esni!

Lívia írta...

Elkezdtem összeforralni, aztán úgy döntöttem, hogy kár lenne kiforralni belőle az alkoholt.
Nagyon finom lett! Én is fogom még készíteni. :)

Névtelen írta...

Taste of London-os beszámoló már nem lesz? :( (Tudom, h az már régen volt, de hátha :D)