2016. október 27., csütörtök

Életjel

Sziasztok!

Ha még jár erre valaki, akkor üzenem neki, hogy bár sok minden megváltozott az elmúlt pár évben, azért jól vagyunk, és sütünk (kevesebbet)/főzünk is. A fiúkkal új lakásba költöztünk, de hoztuk a konyhánk, a Kitchen Aid-et és a 100+ szakácskönyvet.
Ha valamelyik fiók aljában találok egy kis időt, ígérem, írok posztokat is.
Üzenjetek nekem, minek örülnétek, az utóbbi időben nem követem a gasztroblogok világát, így fogalmam sincs mi a trendi vagy éppen már unalmas...
Üdvözlettel,
Melinda (aki még mindig pákosztos)






11 megjegyzés:

nellgwyn írta...

A receptjeid a családi konyha részévé váltak. Még anyukám is kapros cheddaros scone-nal várja a vendégeket, és zelleres tonhalkrémmel. A nagy családi ünnepnek házi tésztás lasagne illata van.
Örülök, ha újra írsz!

Névtelen írta...

Sokat gondoltam rád, ugyan hol lehetsz, miért tűntél el, szeretem a receptjeidet!

A régi "Burdából" sütött sós-sajtosod is csak "Pákosztos Macska sajtos rúdja" néven íródott be a szakácskönyvembe:)

Várom a posztokat és a recepteket!

Egy másik Melinda

Névtelen írta...

En a kelesztett receptekert jarok folyton vissza ,kedvencunk a foccacia.
Orulok ,hogy visszatertel.

Névtelen írta...

Hát nem hiszek a szememnek!
Évek óta minden hónapban egyszer biztos, hogy erre jártam. S lám, milyen jó, hogy nem "adtam fel".
Bármiről írhatsz!
Amit épp készítesz, sütsz vagy főzöl, amit szívesen megosztanál velünk.
Örülnék!
Edit

Évi néni írta...

Szuper, hogy visszatértél. Nagyon szeretem olvasgatni a blogodat. Időről időre visszatértem, nézelődtem, mikor látok végre új bejegyzést. Remélem ezentúl újra olvashatjuk finom receptjeidet.
Üdvözlettel:
Éva

Névtelen írta...

Szia!

Sok finomságot osztottál meg velünk az évek során. Most diétás, /diabétesz/ diétába is illeszthető finomságok receptjét olvasnám szívesen.
Üdvözöl: Ilona

nagypapi írta...

Figyelünk! :)

Anya írta...

Sokszínű, remek blog. A sütemények és torták régóta elmentve várnak a sorukra....amit elkészítettem, annak mind nagy sikere volt/van.
Szerintem bármiről írj, amiket főzől, vagy kipróbálsz. Örülök, hogy újra itt vagy!

Anya írta...

Sokszínű, remek blog. A sütemények és torták régóta elmentve várnak a sorukra....amit elkészítettem, annak mind nagy sikere volt/van.
Szerintem bármiről írj, amiket főzől, vagy kipróbálsz. Örülök, hogy újra itt vagy!

Unknown írta...

Szia Melikém!
Feltehetnéd azt az isteni süti receptet amit hoztál! Jajj csak az a baj hogy mind megettük, és sajnos új adagot kell sütnöd 😆 persze ismét felajánljuk a pocakunkat.
Pusziii Roxi

Névtelen írta...

De jo, de jo, hogy megint itt vagy!