2008. október 24., péntek

Újabb 7 dolog

Ottis és Kata is megtalált ezzel a játékkal.

A Szabályok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett.

2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.

3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.

4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve
.


Nos mit is mondhatnék?
1. Kislánykoromban fodrász szerettem volna lenni. Aztán az élet úgy hozta, hogy orvos lettem.
2. A kisfiam pontosan a 31. születésnapomon született, nála fantasztikusabb ajándékot nem is kaphattam volna.
3. A középiskolában 4 évig latint tanultam. És imádtam.
4. 2 évig jártam hastáncórákra, ezt nagyon szeretném folytatni...
5. Nagyon szeretek kirándulni, régen még teljesítménytúrákra is kapható voltam.
6. Hiszek abban, hogy minden betegség pszichoszomatikus eredetű. Ha odafigyelnénk egymásra és magunkra, sokkal kevesebb bajunk lenne.
7. A férjem a világ legrendesebb és legjobb humorú fazonja. De ezt talán jobb, ha nem verem nagydobra! ;-)

Kiváncsi lennék Napmátka válaszaira!

4 megjegyzés:

Kata írta...

Nahát, egy ilyen jól főző doktornéni! Gratulálok! És köszi, hogy válaszoltál!

Tina írta...

Upsz, most látom, hogy már túl vagy rajta...:-D Namindeeeegy!

erős ildikó írta...

Most jöttem meg a nomádportáról. De nemsokára válaszolok.

Névtelen írta...

A hatos pontban leírtakkal teljes mértékben egyetértek, doktor néni.