2008. november 4., kedd

Sült kelbimbó a la Momofuku &Chili és Vanilia

Mi igazi húsevő banda vagyunk. A kedvencünk a marha, de más állatokat is szívesen fogyasztunk. Ennek ellenére szívesen próbálok ki bármilyen zöldségételt, ha az kellően "ízes" végeredménnyel kecsegtet. Mikor megláttam Chili és Vanilia posztját tudtam, ez "olyan" lesz.

A kelbimbót én egy 30 cm-es piteformában sütöttem meg, fólia nélkül, így kapott egy szép karamellréteget, viszont megtartotta ropogósságát.
Az öntethez feleslegesnek éreztem a vizet, így is jó sok lett és kellően intenzív ízű maradt.
A pirított szezámmag pedig jól koronázta a kompozíciót.

Az egész étel elkészítése nem tartott tovább 30 percnél, de kétlem, hogy ez négyszemélyes adag lenne.
Max kettő, de ha a férjem későn ér haza, akkor csak egy! :-D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

veszélyes dolog ám az undok kelbimbót ilyen magát kelletően mutogatni!!! :)

Millie írta...

Drága Chilii!
Pont az a jó benne, hogy max 30 kalória!!! (Na jó, egy kicsit több, de tényleg fogyós ételnek számít!!!)