2008. július 28., hétfő

Malackaraj őszibarackkal

Szeretem az egyszerű dolgokat (is). Ahol nem kell órákat bíbelődni, csak bedobom a sütőbe és már indulok is... csinálni a többi dolgom. Ezt a receptet egy Jamie könyvben találtam, mikor őszibarackra kerestem különböző variációkat.

Hozzávalók:
1,5 kg csontos malackaraj
egy marék friss kakukkfű
egy-két nagy őszibarack
némi vaj
só, bors

Először a malac bőrét kellett beírdalni, kb egy centiméterenként. A karajhúst egy oldalon leválasztottam a csontról. Megmasszíroztam egy kis vajjal, sóztam, borsoztam. A csont és hús közé tömködtem a kakukkfüvet és a meghámozott barack darabjait.
Kívülről egy darab spárgával összekötöztem, majd szintén bedörzsöltem vajjal, sóval és borssal.
Meghámoztam és felkarikáztam pár szem krumplit, erre az ágyra fektettem a húst és 220 fokos sütőben kb 1,5 órán keresztül sütöttem.
Igazán finom és egyszerű étel lusta vasárnapokra...

1 megjegyzés:

AgnesBeads írta...

Vica blogjából keveredtem ide, és meg kell mondjam, szemnek is gyönyörűség, amiket sütöl-főzöl!
Azt hiszem, sokszor be fogok kukkantani, mert mindig recepthiányban szenvedek, a hagyományos konyha néha uncsi.
Megyek is enni valamit, mert nagyon megéheztem a nézelődés során :)