2008. június 6., péntek

Pay it forward!

Én is csatlakoztam az őrülethez!!!! :-D Méghozzá Zsófitól kapok sk. ajándékot! (Jaj, de izgi!)
A szabályokat már biztos mindenki kívülről fújja, de azért még egyszer bemásolom:

1. Csatlakozhat bárki, akinek van blogja.
2. Az első három kommentben jelentkező kézzel készített ajándékot kap tőlem.
3. Az ajándék az elkövetkező 365 nap valamelyikén fog érkezni.
4. Cserébe előre kell fizetni, mégpedig úgy, hogy ezt a felhívást a jelentkezők is közzéteszik a saját blogjukban, vagyis maguk is megajándékoznak három embert.

Kíváncsi leszek, ki lesz az a 3 ember, kinek a blogját alaposan áttanulmányozva egy év alatt kifundálhatom, hogy mivel lepjem meg! :-D
Csak tessék, csak tessék...

8 megjegyzés:

miniMálna írta...

Én iiiiiis szeretnék játszani! :) Lehetek az első?

Millie írta...

Igen!!! Az emailcímem: farkasmelinda@yahoo.com

Bombadil Toma írta...

én is szeretnék beszállni!
márha még szóba állsz velem:) sajnálom, hogy nem reagáltam az előző játékra, amit küldtél, de teljesen elsiklottam felette valahogy. csak a napokban vettem észre a kommentedet, mikor a blogomat fésülgettem/rendezgettem. úgyhogy most kicsit égő arcal írtam ide:))

Millie írta...

Toma! Ami késik, nem múlik! Természetesen küldöm az ajándékot!
Melinda

izmiri írta...

4 megjegyzés volt ! azt hittem lemaradtam :))) de úgy látom még beférek harmadiknak.

Millie írta...

:-D
Köszi Izmi! Reszkessssss!!!!!!

izmiri írta...

küldj egy kenyeret vagy egy tortát, és rendben leszünk :o)

Zsófi írta...

Millie, el ne felejtsd elküldeni a címed! :)
zsofici@index.hu