2008. június 23., hétfő

Turkabarka

Ezen a héten főznek rám!!! Anyukámnál "nyaralunk" a Kapitánnyal Debrecenben. Itt mintha mindig lenne idő mindenre, beleértve a délutáni szunyókákat, a kerti medencében való vihogást és a 40 percig tartó altatásokat...mert természetesen az is rendesen el van bohóckodva. Ezen kívül elmegyünk minden létező turkálóba és piacra, mert imádunk kincsekre vadászni! Ma például ezt a teáskészletet leltük egy nem szokványos turiban, ahol mindenféle üveg, pocelán, fajansz és fémdoboz kapható. 500ft/kg áron!A teljes igazság az, hogy 5 poharat találtam a kiöntőhöz, továbbá 3 vadiúj szuffléformát és egy mini passzírozót.. kb 1200 forintot fizettem. Szerintetek???? Naná, hogy még visszamegyünk máskor is!!!!

11 megjegyzés:

Fűszeres Eszter írta...

Én is imádom az ilyesmit!

Névtelen írta...

Tavaly egy hétig voltunk Debrecenben és megállapítottuk, hogy a turkáldák fővárosa. :) A végén már nem mertünk bemenni, mert féltünk, hogy az iskolás nagylány a végin arról fog ősszel beszámolni, hogy a nyaralása abból állt, hogy turkáldázott...

A barátnőm Svájcban szokott ilyen használttárgyas helyekre járni, "Brokkenstube"-nak hívják és hozott már arab bőrfoteltől kezdve minden izgalmasat haza....

Névtelen írta...

Szia!
Én Debrecenben lakom, és még nemfedeztem fel ezt az általad említett turkálót, ahol nemcsak textilban utaznak... Esetleg körül tudnád írni hol keressem?

Millie írta...

Naná! A Vágóhíd utcán van, ahogy a felüljáróról lejössz. Jobb oldaelt la Mulltitrade udvaráeban.

Mirelle! Ez jó kis sztori!

Millie írta...

Elnézést a melléütésekért, nem tudom, hogy sikerültek... :-S

Névtelen írta...

Imádom az ilyen szépséges tárgyakat. Sajnos a férjem megöl, ha megint veszek valamit,mert már annyi pici tálkánk, tányérunk meg bögrénk van, hogy nem tudom hova pakolni, illetve előle eldugni. :-)

Doctor Pepper írta...

Na végre valakik Debrecenből!! Az én szüleim is ott élnek, én már nem, de két hét múlva megyünk haza, addig meg elküldöm Anyukámat:):) Ha van még ilyen jó hely a tarsolyodban, ne kímélj!!

erős ildikó írta...

Én is megszállott turis vagyok, de erre felkaptam a fejem. A fővárosban nem tudtok ilyen helyet? (Mostanában ugyanis nemigen készülök Debrecenbe).
Bár szembe jutott, hogy:

Debrecenbe kéne menni,
használt edényt kéne venni,
vigyázz, arra sok a turis,
inged-gatyád rámegy úgyis...

Bocsánat az idétlenségért. De hasonló budapesti (esetleg miskolci )címnek tényleg örülnék.

Névtelen írta...

Köszi Millie!
Már egy ideje terveztem hogy felkeresem az általad említett "műintézményt"!
Mostmá' megvan a kellő lökés!

Mégegyszer köszi!

Millie írta...

Nohát mennyi hozzászólás! Akik meglátogatják a helyet, készüljenek fel rengeteg limlomra, amiben azért vannak kincsek! Szóval egy igazi ráérős napon menjetek!
Dr. Pepper! Én is Pesten élek már 5 éve... Most azt veszem észre, hogy nagyon bunkók lettek itt is az emberek. Megnéztem az új piacot: nem rossz, a Malompark alatti viszont katasztrófa. Félig rohadt árú nagyon drágán... :-S
Napmátka! Közel jársz az igazsághoz, elég sokat költök, de nem semmi, miket lehet kifogni időnként!

Névtelen írta...

Csodás szerzemények! Sajnos Pesten én sem tudok ilyen turit, ezért az Ikeában szoktam kutatni. Szerintem ott is nagyon jó dolgokat lehet találni ugyancsak príma árakon.

O.